www.novy-hradek.cz Nový Hrádek
Diskuzní fórum mìstyse Nový Hrádek

FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelùSeznam uživatelù   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PøihlášeníPøihlášení 

Bon na poprawê humoru w deszczowy czwartek

Pøidat nové téma   Zaslat odpovìï    Obsah fóra Nový Hrádek -> Život v Novém Hrádku
Zobrazit pøedchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JuliusJaneèek

Pøíspìvky: 56

PøíspìvekZaslal: út èerven 02, 2026 17:00    Pøedmìt: Bon na poprawê humoru w deszczowy czwartek Citovat

Jestem grafikiem komputerowym. Pracujê z domu, na w³asnej dzia³alnoœci. Brzmi fajnie, prawda? W praktyce to znaczy, ¿e siedzê przed monitorem po dwanaœcie godzin dziennie, poprawiam logo firm, które i tak s¹ do niczego, i walczê z klientami, którzy „wiedz¹ lepiej, jak ma wygl¹daæ ten odcieñ niebieskiego”. W czwartek, tydzieñ przed œwiêtami, dosta³em maila od jednego z nich. „Projekt nie taki, zmieniamy wszystko, nowy brief w za³¹czniku”. Otworzy³em za³¹cznik. Piêæ stron uwag. Do ka¿dego detalu. A p³atnoœæ za ten projekt mia³a byæ w³aœnie za dwa dni. Trzy tygodnie pracy posz³y siê... no wiecie.

By³em wkurzony jak osa. Zamkn¹³em laptopa, wyszed³em na balkon. Pada³ deszcz. Nie taki m¿awka, tylko porz¹dny, listopadowy, ciê¿ki. Sta³em i patrzy³em, jak woda zalewa pust¹ ulicê. Wróci³em do œrodka. Zrobi³em herbatê. Usiad³em przed komputerem, ale nie mia³em si³y ruszyæ myszk¹. Zamiast tego otworzy³em telefon. Bezmyœlnie scrollowa³em. I wtedy, miêdzy g³upimi filmikami a zdjêciami kota, zobaczy³em reklamê. Normalnie bym przewin¹³. Ale tego dnia by³em zbyt zmêczony, ¿eby walczyæ z algorytmami.