
Svoz komunálního odpadu v roce 2025
Svoz směsného komunálního odpadu i nadále bude ve čtrnáctidenních intervalech (svozovým dnem zůstává úterý – lichý týden).
Každý plátce poplatku (vlastník nemovité věci) je povinen do konce ledna 2025 podat správci poplatku (úřadu městyse Nový Hrádek) přihlášku k místnímu poplatku za objednanou kapacitu soustřeďovacích prostředků pro nemovitou věc na odpad.
Co to pro Vás znamená? Prostě přijdete nejpozději do konce ledna 2025 na úřad městyse Nový Hrádek, kde s Vámi vyřídíme potřebné formality a vydáme Vám příslušnou svozovou známku.
Čísla týdnů pro jednotlivé barvy známek najdete ve svozovém kalendáři, ceny ročních známek na svoz a likvidaci odpadů v ceníku.
Další informace viz:
Obecně závazná vyhláška č. 2/2021, o stanovení obecního systému odpadového hospodářství
Obecně závaznou vyhláška o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci